• CDEF_-_HERO_WWW_A.jpg

fundusze unijne

Aktualności - Runda 1 - zimowa 2019
18-03-19

Wyniki posiedzenia Komisji Oceny Wniosków dotyczącego konkursu nr 1/DNS2/2019 – Komisja Oceny Wniosków nr  3.

 

Poniżej zamieszczamy listę rankingową wniosków o wsparcie finansowe w postaci dotacji i wsparcia pomostowego złożonych w odpowiedzi na konkurs 1/DNS2/2019 skierowany do grupy R1_zimowej 2019 w ramach projektu „Zostań przedsiębiorcą – dotacje na start 2”.

 

Lista rankingowa wniosków dofinansowanych, odrzuconych, rezerwowych  - pobierz

 

W celu odczytania danych swojej osoby należy posługiwać się numerem identyfikacyjnym, który otrzymaliście Państwo składając wniosek o wsparcie finansowe.


W tej chwili trwa etap pisemnego powiadamiania Uczestników Projektu o wynikach oceny - drogą mailową. Każdy z Uczestników Projektu zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia odbioru maila.

Wszelkie informacje dotyczące podpisania umowy oraz dokumenty, jakie należy przedstawić przed podpisaniem umowy zostaną zamieszczone w dniu dzisiejszym.

13-03-19

Etap 0 – LISTA RANKINGOWA – opublikowanie na stronie internetowej projektu listy osób, które otrzymają dofinansowanie – 18 - 19.03.2019

Etap 1 – ZABEZPIECZENIE UMOWY– wybranie zabezpieczenia i przesłanie dokumentów w wersji elektronicznej (zdjęcia lub skany) dotyczących zabezpieczenia na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 22.03.2019 (piątek). Oświadczenie (załącznik nr 1) o preferowanej przez Uczestnika Projektu formie zabezpieczenia wraz z dodatkowymi załącznikami należy przekazać w formie mailowej (skan lub zdjęcia) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Oryginały ww. dokumentów należy dostarczyć wraz z dokumentami rejestracyjnymi firmy (etap 2).

Wzory dokumentów do zabezpieczenia oraz instrukcja ich wypełnienia znajduje się w zakładce dotacja - przejdź do dokumentów!!!!

Etap 2 – DOKUMENTY REJESTRACYJNE FIRMY – dokumenty rejestracyjne firmy w wersji papierowej należy dostarczyć do biura projektu w terminie 01-02.04.2019. Informacja jakie dokumenty należy dostarczyć zostanie opublikowana na stronie internetowej wraz z listą rankingową.

Etap 3 – PODPISANIE UMOWY – podpisywanie umów o dofinansowanie w terminie 27.03.2019 - 04-08.04.2019. Aby podpisać umowę o dofinansowanie w wybranym terminie, na dzień podpisania umowy działalność musi być rozpoczęta (status indywidualnej działalności w CEIDG Aktywny). Termin umawiany jest indywidualnie (telefonicznie bądź osobiście) po akceptacji zabezpieczenia i przedstawieniu dokumentów rejestracyjnych. Na podpisaniu umowy w biurze CDEF muszą być obecne następujące osoby: Uczestnik projektu, współmałżonek Uczestnika projektu (jeśli dotyczy), poręczyciel (jeśli wybrano te formę zabezpieczenia), małżonek poręczyciela (jeśli dotyczy).

W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefoniczny 89 532 46 12 (Barbara Błażewicz) 

 

niniejsza pełna aktualność w wersji pdf -pobierz

25-02-19

Informujemy, że uległa zmienia treśc ogłoszenia o konkursie. 

Omyłkowo wppisano niewłaściwa datę składania dokumentów.

 Zmiany wprowadzone w ogloszeniu zaznaczono na kolor żółty.

pobierz ogłoszenie 

22-02-19

 

Konkurs nr 1/DNS2/2019 na składanie wniosków o wsparcie finansowe w postaci dotacji i wsparcia pomostowego.

W dniu  22.02.2019 r zostaje ogłoszony konkurs na składanie wniosków o udzielenie dotacji i wsparcia pomostowego dla zakwalifikowanych uczestników projektu

"Zostań przedsiębiorca - dotacje na start 2".

Prosimy o zapoznanie się z ogłoszeniem konkursowym i załącznikami.

Informujemy, że po zakończeniu korzystania z usługi szkoleniowej (po drugim spotkaniu) należy zgłosić się do Biura projektu w celu odebrania certyfikatu potwierdzającego ukończenie usługi szkoleniowej.

W razie pytań lub wątpliwości związanych z przygotowaniem dokumentów można kontaktować się Biurem projektu 89 532 46 12.

 

OGŁOSZENIE (ANEKS) O KONKURSIE - (INSTRUKCJE I WSKAZÓWKI) Z DNIA 22.02.2019- pobierz  aneks nr 1 wersja pdf nieaktualne wersję pdf

Standardowy wniosek o udzielenie wsparcia finansowego - pobierz wersję wordpobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 2 - Biznes Plan i analiza finansowa -  pobierz wersję word i pobierz wersję excel

ZAŁ. NR 3 - oświadczenie o niezaleganiu - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 4 - oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 5 - oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 6 - oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 7 - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis pobierz wersję excel, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 8 - oświadczenie o kwalifikowalności VAT - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 9 A- oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na umowę o pracę - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

 

Informujemy że w dniu 1 marca 2019 (piątek) biuro projektu „Zostań przedsiębiorcą - dotacje na start 2” będzie nieczynne.

Za utrudnienia przepraszamy

14-02-19

 

Zamieszczamy zmieniony harmonogram spotkań indywidualnych dla uczestników projektu z Rundy 1_2019.

Zmiana dotyczy osoby o nr 1/K/R1/2019/DNS2

Harmonogram nr 2 z dnia 14.02.2019r - pobierz

11-02-19

W zakładce doradztwo zamieścicliśmy materiały szkoleniowe dla grupy 1_2019 - przejdź

07-02-19

Zamieszczamy uzupełniony harmonogram spotkań indywidualnych dla uczestników projektu z Rundy 1_2019.

Każdy z Uczestników ma 2 spotkania.

Harmonogram - pobierz

 

04-02-19

Kolejne etapy realizacji projektu.

  1. Spotkanie informacyjne grupowe na którym podpisane zostaną deklaracje uczestnictwa oraz umowy szkoleniowe odbędzie się w dniu 08.02.2019r. Szczegóły w harmonogramiepobierz
  2. Usługa szkoleniowa indywidualna (2 spotkania na każdą osobę po 4 godziny dydaktyczne). Spotkania odbywać się będą w okresie 11.02.2019 – 26.02.2019 w godzinach 08.00-11.00; 11.00-14.00; 14.00-17.00 (zgodnie z harmonogramem – pobierz). Terminy spotkań należy ustalić telefonicznie pod numerem telefonu 89 532 46 12. (Ewa lub Basia) lub osobiście w Biurze projektu do dnia 07.02.2019 
04-02-19

Zgodnie z Regulaminem Projektu R1_2019 „Zostań przedsiębiorcą – dotacje na start 2 ” wersja 1 z dnia 04.12.2018r. §7 pkt.11 ppkt. 3, poniżej przedstawiamy listy osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie z Rundy 1  (zimowa) – 2019.

Osoby, które otrzymały wymagane min. 65 pkt. (suma punktów z II i III etapu projektu) zostają zakwalifikowani do udziału w projekcie i będą uczestniczyć w szkoleniu indywidualnym o charakterze specjalistycznym (8 godz./os.), co do zasady realizowane podczas dwóch spotkań.

Zakwalifikowani - pobierz

Osoby, które uzyskają 60-64 pkt. – zostaną zakwalifikowane na listę rezerwową. W przypadku gdy nabór zostanie zamknięty na dany rok i nie zostanie zakwalifikowana odpowiednia liczba osób, zakwalifikowane zostaną osoby z listy rezerwowej z najwyższą punktacją (drugim kryterium kwalifikującym w przypadku tej samej liczby punktów jest wcześniejszy termin złożenia wniosku rekrutacyjnego).

Rezerwa - pobierz

Osoby, które nie uzyskały minimum punktowego z II etapu tj. 60 pkt zostały odrzucone.

Odrzuceni - pobierz

Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Projektu R1_2019 „Zostań przedsiębiorcą – dotacje na start 2 ” wersja 1 z dnia 04.12.2018. § 7 ust. 25 decyzja Komisji Rekrutacyjnej jest ostateczna i nie przysługuje odwołanie.

15-01-19

Poniżej zamieszczamy harmonogram spotkań z doradcami.

Instrukcja jak sprawdzić swój termin spotkań.

  1. Pobierz plik w PDF – HARMONOGRAMU SPOTKAŃ runda 1_zimowa – 2019 Z DNIA 15.01.2019 (pobierz)
  2. Znajdź swój numer identyfikacyjny, który został ci nadany podczas składania dokumentów rekrutacyjnych.
  3. Zapisz wszystkie trzy terminy spotkań.
  4. Szczególnie zwróć uwagę, które spotkanie masz pierwsze (godzina) i z jakim doradcą.
  5. Przygotuj się na spotkanie. Podczas spotkań oceniany będziesz zgodnie z zakresem wskazanym w regulaminie projektu §7ust. 20 pkt. b (POBIERZ)
  6. Bądź 15 minut wcześniej. Przed spotkaniem z doradcą zawodowym będziesz musiał wypełnić kilka testów.
  7. Spotkania odbywają się w Budynku Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego ul. Zientary Malewskiej 20b, Olsztyn.
  8. Terminy spotkań nie podlegają zmianom (zgodnie  §7 ust. 12).
  9. W razie pytań skontaktuj się z biurem projektu 89 532 46 12 - osoby do kontaktu Ewa lub Basia.

Przypominam, że warunkiem uczestnictwa w spotkaniach jest uzupełnienie formalnie (jeśli takiego wymaga) formularza rekrutacyjnego, zgodnie z pismami wysłanymi w dniu 14.01.2019r.

Biuro
Projektu
ul. M. Zientary
Malewskiej 20 B,
10-302 Olsztyn

Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem