• CDEF_-_HERO_WWW_A.jpg

fundusze unijne

Aktualności - Runda 2 - letnia 2019
17-07-19

Etap 0 – LISTA RANKINGOWA – opublikowanie na stronie internetowej projektu listy osób, które otrzymają dofinansowanie – 29 lub 30.07.2019

Etap 1 – ZABEZPIECZENIE UMOWY– wybranie zabezpieczenia i przesłanie dokumentów w wersji elektronicznej (zdjęcia lub skany) dotyczących zabezpieczenia na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 01.08.2019 (czwartek).

Oświadczenie (załącznik nr 1) o preferowanej przez Uczestnika Projektu formie zabezpieczenia wraz z dodatkowymi załącznikami należy przekazać w formie mailowej (skan lub zdjęcia) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oryginały ww. dokumentów należy dostarczyć wraz z dokumentami rejestracyjnymi firmy (etap 2).

Wzory dokumentów do zabezpieczenia oraz instrukcja ich wypełnienia znajduje się w zakładce dotacja - przejdź do dokumentów!!!!

Etap 2 – DOKUMENTY REJESTRACYJNE FIRMY – dokumenty rejestracyjne firmy w wersji papierowej należy dostarczyć do biura projektu w terminie do 12.08.2019. Informacja jakie dokumenty należy dostarczyć zostanie opublikowana na stronie internetowej w dniu opublikowania listy rankingowej.

Etap 3 – PODPISANIE UMOWY – podpisywanie umów o dofinansowanie w terminie 19.08.2019 - 22.08.2019. Aby podpisać umowę o dofinansowanie w wybranym terminie, na dzień podpisania umowy działalność musi być rozpoczęta (status indywidualnej działalności w CEIDG Aktywny).

Termin umawiany jest indywidualnie (telefonicznie przez Uczestnika projektu bądź osobiście) po akceptacji zabezpieczenia i przedstawieniu dokumentów rejestracyjnych.

Na podpisaniu umowy w biurze CDEF muszą być obecne następujące osoby: Uczestnik projektu, współmałżonek Uczestnika projektu (jeśli dotyczy), poręczyciel (jeśli wybrano te formę zabezpieczenia), małżonek poręczyciela (jeśli dotyczy).

 

W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefoniczny 89 532 46 12 (Barbara Błażewicz) 

 

Pobierz całą wiadomość - kiknij

 

zał. 1 - pdf pobierz

zał. 2 - pdf pobierz

zał. 3 - pdf pobierz

 

08-07-19

Aktualny harmonogram spotakań indywidualnych Runda2_2019 - pobierz

Zmiana z dnia 08.07.2019

Zmiana dotyczy jedynie numeru ewidencyjnego 12/M/R2/2019/DNS2

28-06-19

Aneks nr 2 do konkurs nr 1/DNS2/2019 na składanie wniosków o wsparcie finansowe w postaci dotacji i wsparcia pomostowego.

W dniu  28.06.2019 r zostaje wznowiony konkurs na składanie wniosków o udzielenie dotacji i wsparcia pomostowego dla zakwalifikowanych uczestników projektu

"Zostań przedsiębiorca - dotacje na start 2".

Prosimy o zapoznanie się z ogłoszeniem konkursowym i załącznikami

Informujemy, że po zakończeniu korzystania z usługi szkoleniowej (po drugim spotkaniu) należy zgłosić się do Biura projektu w celu odebrania certyfikatu potwierdzającego ukończenie usługi szkoleniowej.

W razie pytań lub wątpliwości związanych z przygotowaniem dokumentów można kontaktować się Biurem projektu 89 532 46 12.

Informujemy również, że dniach  3-5 lipca 2019 biuro projektu „Zostań przedsiębiorcą - dotacje na start 2” będzie czynne w godzinach  14.30-16.00.

Za utrudnienia przepraszamy .

OGŁOSZENIE (ANEKS nr 2) O KONKURSIE - (INSTRUKCJE I WSKAZÓWKI) Z DNIA 28.06.2019- pobierz  wersję pdf

Standardowy wniosek o udzielenie wsparcia finansowego - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 2 - Biznes Plan i analiza finansowa -  pobierz biznes plan wersję word i pobierz analizę wersję excel

ZAŁ. NR 3 - oświadczenie o niezaleganiu - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 4 - oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 5 - oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 6 - oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 7 - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis pobierz wersję excel, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 8 - oświadczenie o kwalifikowalności VAT - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

ZAŁ. NR 9 A- oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na umowę o pracę - pobierz wersję word, pobierz wersję pdf

28-06-19

Informujemy, że dniu 28.06.2019 uległ zmianie zał. nr 8 do regulaminu projektu (zał. 8_do regulaminu_R2_R3_2019_ wersja 2).

Zmiany zostały zaznaczone na żółto. Załącznik aktualny jest w zakładce "Regulamin" i "Do pobrania"

27-06-19

Aktualny harmonogram spotakań indywidualnych Runda2_2019 - pobierz

Zmiana z dnia 27.06.2019

Zmiana dotyczy jedynie numerów ewidencyjnych

27/K/R2/2019/DNS2, 7/M/R2/2019/DNS2, 43/K/R2/2019/DNS2, 30/K/R2/2019/DNS2

 

 

17-06-19

W zakładce doradztwo zamieścicliśmy materiały szkoleniowe dla grupy R2_2019 - przejdź

13-06-19

Zamieszczamy uzupełniony harmonogram spotkań indywidualnych dla uczestników projektu z Rundy 2_2019.

Każdy z Uczestników ma 2 spotkania.

Aktulany Harmonogram z dnia 13.06.2019 (zmiana dotyczy jedynie osób z numerami 32/K/R2/2019/DNS2 i 5/K/R2/2019/DNS2) - pobierz

Harmonogram z 12.06.2019- pobierz

07-06-19

Kolejne etapy realizacji projektu.

  1. Spotkanie informacyjne grupowe na którym podpisane zostaną deklaracje uczestnictwa oraz umowy szkoleniowe odbędzie się w dniu 13.06.2019r. w dwóch grupach. Szczegóły w harmonogramie pobierz
  2. Usługa szkoleniowa indywidualna (2 spotkania na każdą osobę po 4 godziny dydaktyczne). Spotkania odbywać się będą w okresie 17.06.2019 – 11.07.2019 w godzinach 08.00-11.00; 11.00-14.00; 14.00-17.00 (zgodnie z harmonogramempobierz).

Terminy spotkań należy ustalić telefonicznie pod numerem telefonu 89 532 46 12. (Ewa lub Basia) lub osobiście w Biurze projektu do dnia 12.06.2019

07-06-19

Zgodnie z Regulaminem Projektu R2_2019 i R3_2019 „Zostań przedsiębiorcą – dotacje na start 2 ” wersja 2 z dnia 15.05.2019r. §7  ust. 12, poniżej przedstawiamy listy rankingowa dla Rundy 2 (letniej) – 2019.

Osoby, które otrzymały wymagane min. 65 pkt. (suma punktów z II i III etapu projektu) zostają zakwalifikowani do udziału w projekcie i będą uczestniczyć w szkoleniu indywidualnym o charakterze specjalistycznym (8 godz./os.), co do zasady realizowane podczas dwóch spotkań.

Zakwalifikowani - pobierz

Osoby, które uzyskają 60-64 pkt. – zostaną zakwalifikowane na listę rezerwową. W przypadku gdy nabór zostanie zamknięty na dany rok i nie zostanie zakwalifikowana odpowiednia liczba osób, zakwalifikowane zostaną osoby z listy rezerwowej z najwyższą punktacją (drugim kryterium kwalifikującym w przypadku tej samej liczby punktów jest wcześniejszy termin złożenia wniosku rekrutacyjnego).

Rezerwa - pobierz

Osoby, które nie uzyskały minimum punktowego z II etapu tj. 60 pkt zostały odrzucone.

Odrzuceni - pobierz

Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Projektu R2_2019 i R3_2019  „Zostań przedsiębiorcą – dotacje na start 2 ” wersja 1 z dnia 04.12.2018. § 7 ust. 25 decyzja Komisji Rekrutacyjnej jest ostateczna i nie przysługuje odwołanie.

21-05-19

Poniżej zamieszczamy harmonogram spotkań z doradcami.

Instrukcja jak sprawdzić swój termin spotkań.

  1. Pobierz plik w PDF – HARMONOGRAMU SPOTKAŃ runda 2_letnia– 2019 - nowy harmononogram z dnia 27.05.52019 (zmiana dotyczy jedynie numerow 9/M/R2/2019/DNS2 oraz 20/M/2019/DNS2) - POBIERZ ; POPRZEDNI HARMONOGRAM Z DNIA 20.05.2019 (pobierz)
  2. Znajdź swój numer identyfikacyjny, który został ci nadany podczas składania dokumentów rekrutacyjnych.
  3. Zapisz wszystkie trzy terminy spotkań.
  4. Szczególnie zwróć uwagę, które spotkanie masz pierwsze (godzina) i z jakim doradcą.
  5. Przygotuj się na spotkanie. Podczas spotkań oceniany będziesz zgodnie z zakresem wskazanym w regulaminie projektu §7ust. 20 pkt. b (POBIERZ)
  6. Bądź 15 minut wcześniej. Przed spotkaniem z doradcą zawodowym będziesz musiał wypełnić kilka testów.
  7. Spotkania odbywają się w Budynku Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego ul. Zientary Malewskiej 20b, Olsztyn.
  8. Terminy spotkań nie podlegają zmianom (zgodnie  §7 ust. 13).
  9. W razie pytań skontaktuj się z biurem projektu 89 532 46 12 - osoby do kontaktu Ewa lub Basia.

Przypominam, że warunkiem uczestnictwa w spotkaniach jest uzupełnienie formalnie (jeśli takiego wymaga) formularza rekrutacyjnego, zgodnie z pismami wysłanymi w dniu 20.05.2019r.

Biuro
Projektu
ul. M. Zientary
Malewskiej 20 B,
10-302 Olsztyn

Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem