• CDEF_-_HERO_WWW_A.jpg

fundusze unijne

Aktualności - Runda 3 - jesienna 2019

Przypominamy, że w kwietniu u większości Państwa upływa termin ponoszenia wydatków pokrywanych z dotacji. Proszę o zweryfikowanie czy zdążycie Państwo ze wszystkimi zakupami. W przypadku gdy realizacja zakupów w terminie jest zagrożona można wystąpić do CDEF o wydłużenie terminu rzeczowej realizacji inwestycji i terminu rozliczenia rzeczowej realizacji inwestycji (o których mowa w §3 ust. 1 umowy na otrzymanie wsparcia finansowego). W tym celu należy napisać pismo z prośbą o wydłużenie ww. terminu wskazując do kiedy ma być on wydłużony i uzasadnieniem, podpisać i przesłać skan na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uwaga!!! Akceptacja ze strony CDEF musi nastąpić przed upływem terminu wskazanego w §3 ust. 1 pkt b umowy.

 

Co składa się na komplet dokumentów rozliczeniowych:

  1. Wypełnione, podpisane zestawienie poniesionych wydatków (tabela – zał. 11 do regulaminu projektu - POBIERZ). Dodatkowo należy przesłać uzupełniony plik xls w wersji edytowalnej.
  2. Pojedyncze potwierdzenia zapłaty do każdego zakupu lub wyciąg bankowy z opisem, której pozycji z rozliczenia dana płatność dotyczy.
  3. W przypadku płatności z użyciem pośredników typu PayU… - Oświadczenia od sprzedawcy, że kwota wpłynęła w całości na konto bankowe. (zał. 13 do regulaminu projektu- POBIERZ)
  4. W przypadku zakupu sprzętu używanego - Oryginał wyceny rzeczoznawcy.
  5. W przypadku zakupu samochodu, przyczepy - Kopia dowodu rejestracyjny, polisa ubezpieczeniowa
  6. W przypadku zakupu używanych środków trwałych - Oświadczenie od sprzedawcy, że sprzęt nie był kupiony ze środków UE w ciągu ostatnich 7 lat (zał. 14 do regulaminu projektu -POBIERZ).
  7. W przypadku zakupu używanego środka trwałego od osoby fizycznej – potwierdzenie zapłaty podatku PCC-3.
  8. W przypadku zakupu kasy fiskalnej - dokument z urzędu skarbowego, w jakiej wysokości odliczono ulgę za kasę fiskalną, dokument potwierdzający fiskalizacji urządzenia i nadanie numeru ewidencyjnego przez urząd skarbowy lub oświadczenie/wyjaśnienie kiedy zostaną dopełnione formalności z rejestracją kasy.
  9. W przypadku działalności licencjonowanej np. typu transport taxi – kopia licencji uprawniającej do wykonywania działalności.

Oryginały dokumentów o ktorych mowa w pkt a, d, f - należy przekzać podczas kontroli działalności pracownikowi CDEF.

 

WAŻNE!!!! Biuro CDEF jest nieczyynne.

Rekomendujemy aby rozliczenia, które będą składane do końca kwietnia,

 

przesłać w formie skanu na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lub

formie drukowanej pocztą na adres:

Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego

Biuro Projektu DNS2
ul. Zientary Malewskiej 20B,

10-302 Olsztyn

W przypadku gdy w maju biuro projektu będzie nadal nieczynne procedura składania dokumentów pozostaje bez zmian.

 

W RAZIE  JAKICHKOLWIEK WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY Z PRACOWNIKAMI BIURA PROJEKTU OD PON-PT W GODZINACH 8-16

 

Telefon kom. Basia Błażewicz: 731 125 113

Telefon kom. Ewa Bejnar: 519 177 597

Biuro
Projektu
ul. M. Zientary
Malewskiej 20 B,
10-302 Olsztyn

Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem